вторник, 21 августа 2012 г.

ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту Фізика здорового зору
Назва навчальної теми  Світлові явища
Основний та другорядні навчальні предмети
Фізика
Вік учнів, клас 13 років, 7 клас
Стислий опис проекту Проект розрахований на учнів 7 кл, проводиться під час вивчення теми «Світлові явища».Тривалість проекту 1місяць. Клас ділиться на 6 груп. Результат проекту
План
План навчального проекту
План впровадження проекту
Навчальні цілі
В результаті участі в проекті учні повинні навчитись називати вади зору,характеризувати око як оптичну систему,способи корекції короткозорості та далекозорості ,навчитись розв’язувати задачі,застосовуючи формули лінзи, будувати зображення утворені за допомогою лінз. Сформувати гнучкість та готовність до застосування необхідних компромісів з метою здійснення спільного завдання, належне використання цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві економіки знань.
Опис оцінювання 
На початку навчального проекту проекту учні переглядають вступну презентацію, отримують зхд таблиці
Під час роботи виконання проекту проводиться оцінювання, щоб допомогти учням розробляти зміст учнівських робіт та здійснювати моніторинг власного навчання. Вчитель з учнями використовують ЗХД таблиці, які дадуть змогу скорегувати напрямок навчання,здійснювати самооцінку свого розвитку у навчанні. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень, за допомогою контрольних списків та перегляду результатів учнів, проведення поточних самостійних робіт.
В кінці роботи над проектом здійснюється само оцінювання та взаємне оцінювання роботи групи учнями всього класу.


Діяльність учнів

Учитель створює публікацію демонстрації ідей проекту, створює презентацію для зацікавлення учнів до участі у проекті. На початку проекту учні поділяються на такі групи: Науковці, Медики,Практики,Медіа-група, Творча група,Соціологи. Групи поділяються за принципом випадкового вибору. Кожна група вибирає керівника. Соціологи проводять опитування, учнів класу щодо стану їхнього зору і відображають результати на діаграмі. Група Науковці досліджують око і вади зору, як оптичну систему; Медика розглядають методи корекції вад зору та готують рекомендації до способу життя, який збереже зір. Практики презентують задачі з даної темі та перевіряють розв’язання. Медіа-група допомагає готувати презентації для проекту. Творча група готує сценарій заходу,який повинен розкрити тему проекту. По закінченні проекту кожна група презентує результат своєї роботи у вигляді презентацій. Учитель проводить вихідне тестування і робить оцінювання учнів спираючись на оцінки керівників групи


Відомості про автораЮлія Олександрівна Зорянська
Ф вчитель фізики Коротичанський ліцей Харківської районної ради Харківської області смт. Коротич, Харківський район, Харківська область Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу 13.08.2012-20.08.2012
Місце проведення тренінгу Манченківська ЗОШ
Тренери Ковбаса Віктор Михайлович

Комментариев нет:

Отправить комментарий